handdator

Visa fullständig version : Sommaren i annalkande

mr2jswe
08-04-2005, 04:14
Och ett säkert vårtecken är när Team Utrotarna sprättar upp de första fabrikskartongerna med gäddwobblers från Rapala. (Courtesy of Brunflo Sport och Fiske) Vi lovar att vi kände oss som 10-åringar på sista april när man stod och valde mellan mini-kina och ryssare. ;)

Btw så valde jag bland annat en Rosa Magnum wobbler! Endera har Pike Performance fått tillstånd att egen-designa direkt i Rapalas product-line eller så är det vår medlem Rosa Magnum som vill ha ett eget landmärke. :confused:

Horst Kuehne
08-04-2005, 09:00
Vad i "+*!&%¤#" menar du med "sommaren i annalkande"? Du menar väl inte "anal-kande"? Här snöade det som katten hela natten och det kommer fortfarande ner som bara den. Kom hit och hjälp mig skotta - HJÄLP! Dessutom strömavbrott så man inte har kunnat jobba med dumburken. Men det är bra med positivt tänkande och att rada upp grejerna till kommande gäddjakten. Har själv åkt längs älven förrigår för att leta efter en väg ner till vattnet, men icke sa Micke, det ligger fortfarande på tok för mycket snö, och gäddorna skrattar ihjäl sig! Kanske jag måste "utvandra" till Östersund för att kunna bonka nån sötvattenskrokodil? När det gäller det nyinköpta lasset med wobblers hoppas jag att ni inte har köpt Rapala som ser ut precis som en XXXXX!?

Rosa Magnum
09-04-2005, 22:02
I ärlighetens namn var Rosa Magnum egentligen tänkt att bli Lila Magnum. hade fiskat bra innan en fisketävling på just LILA magnumar, ingen trodde mig eftersom LILA egentligen tydligen inte fungerar. Så jag skulle döpa Teamet till LILA magnum, dock gjorde mitt ultimata (lite lätt färgblind) färgseende att jag döpte oss till Rosa Magnum under tävlingen. Skämmigt var det, men sedan dess har jag kört vidare på det. Hurvida Rosa Magnumar fungerar vet jag inte, men lila biter gärna gäddorna på i alla fall=)

/Anders

scanner
11-04-2005, 13:45
I ärlighetens namn var Rosa Magnum egentligen tänkt att bli Lila Magnum. hade fiskat bra innan en fisketävling på just LILA magnumar, ingen trodde mig eftersom LILA egentligen tydligen inte fungerar. Så jag skulle döpa Teamet till LILA magnum, dock gjorde mitt ultimata (lite lätt färgblind) färgseende att jag döpte oss till Rosa Magnum under tävlingen. Skämmigt var det, men sedan dess har jag kört vidare på det. Hurvida Rosa Magnumar fungerar vet jag inte, men lila biter gärna gäddorna på i alla fall=)

/Anders

Svårt att byta bort Rosa Magnum som team namn nu när det finns med i historieböckerna? Kul om det går vidare till Normark!