Visa fullständig version : Fiskesätt?
Vilket fiskesätt bedriver ni efter gäddan.
Kan det vara vanligt spinn, trolling, mete eller kanske jerkbait samt vilka beten kör ni med. Lite allmänt om hur ni lurar upp madamerna. ;)
Själv kör jag alla dessa metoder. 8)
För mig blir det spinn och trolling
Spinn. Kör en sån där wobbler som ser ut som gäddan själv. Vid trolling så blir det paddlar jag kanot med draget efter. Det funkar utmärkt så. Mete av gädda har jag aldrig testat
Spinn. Kör en sån där wobbler som ser ut som gäddan själv. Vid trolling så blir det paddlar jag kanot med draget efter. Det funkar utmärkt så. Mete av gädda har jag aldrig testat
Rekomenderar varmt att meta efter gädda. Det gör jag nästan varje dag men sen så har jag en å som rinner genom tomten :p också som innehåller ca 20 arter.
Så det är perfekt att lägga ut ett mete för att sedan gå ochklippa gräsmatan eller liknande.
havsXXXXX på 3,5
gädda 6
ål 1,4
är några fiskar som jag har tagit på tomten:p
Rekomenderar varmt att meta efter gädda. Det gör jag nästan varje dag men sen så har jag en å som rinner genom tomten :p också som innehåller ca 20 arter.
Så det är perfekt att lägga ut ett mete för att sedan gå ochklippa gräsmatan eller liknande.
havsXXXXX på 3,5
gädda 6
ål 1,4
Lyllos dig Sutis :D
havsXXXXX på 3,5
gädda 6
ål 1,4
vad är havsxxxx för fisk?:confused:
Det är censur på ordet ö ring på sidan :D Skirvet man det blir det automatiskt fem X! :D
varför går det inte skriva vilken fiskart det ska vara utan det blir bara xxxx:confused: :confused: :confused: fattar ingenting
Det är censur på ordet ö ring på sidan :D Skirvet man det blir det automatiskt fem X! :D
nej nu får ni skärpa er moderatorer In med ordet det är en fisk man kan bonka och äta:p
Vilket fiskesätt bedriver ni efter gäddan.
Kan det vara vanligt spinn, trolling, mete eller kanske jerkbait samt vilka beten kör ni med. Lite allmänt om hur ni lurar upp madamerna. ;)
Själv kör jag alla dessa metoder. 8)
Kör med dragrodd och mete och lite spinn.
Vid dragrodd och spinn andvänder och westins jätte,zalt,rapala original,rapala super shad rap och några till.Till mete andvänder jag mört,sarv,abborre oftast.