handdator

Visa fullständig version : Länkpartners

Admin
23-02-2005, 01:27
Efter påpekande från en av våra länkpartners, citrucen.com, har vi nu åtgärdat den tidigare bristen att vi inte synliggjorde våra partners från huvudsidan. Storsloken.se ber om ursäkt för detta :o , och kan egentligen bara "skylla på" att vi byggt om hela sajten och därför förbisett (läs glömt) detta faktum i den febrila nybyggaranda som har rått. Ordningen är numera återställd, och vi hoppas återigen på att glädja våra länkpartners med många besök. Ni når våra partners via denna länk (http://storsloken.se/forums/index.php?page=lankar), eller via listen överst under Länkar.

Vänliga hälsningar
storsloken.se

Horst Kuehne
23-02-2005, 18:47
Angående länkar: "so what´s new"? Jag är inte med heller men det skulle aldrig infalla mig att klaga på SÅNT. Jag kommer nog inte att förlora sömn pga detta!

Admin
23-02-2005, 23:33
Nej, det är sant, men när det gäller den första "driven" vi gjorde som du ser resultatet av under "Länkpartners" var det vi som gick ut till de sajterna. Att vi då sedan tappade bort dessa länkar när vi själva hade initierat länkbytet... Men det är en rätt världslig sak, jag håller med, och inte på långa vägar lika intressant som ett rejält "bottennapp" med en fet Rapala Magnum på andra änden. :)