handdator

Visa fullständig version : Storsloken tar över världen!

Tobiaz
02-05-2009, 16:28
Lillsjöhögens FVO har beslutat att flytta fram sin fiskepremiär med båt i Ösjön till helgen efter Storsloken! Denna underbara fisketävling fortsätter att tugga i sig allt som kommer i dess väg!

Skål på er!

Jocke-Bosse
06-05-2009, 20:21
Lillsjöhögens FVO har beslutat att flytta fram sin fiskepremiär med båt i Ösjön till helgen efter Storsloken! Denna underbara fisketävling fortsätter att tugga i sig allt som kommer i dess väg!

Skål på er!

Hur skulle det vara om vi släppte ner all gädda från Sloken i Ösjön... Så kan vi se vad gäddan kan tugga i sig!

Skil pi ir mid!

Tobiaz
07-05-2009, 17:45
Haha!

Ja de kan vi göra. Kan vi ta din fina Höga Rodd när vi ska plantera ut då?
Eller näe just de...du har ju sålt den! Vad ska du fiska med i år då? Du kan få låna nån gammal båt av mig bosse.

Skil

Jocke-Bosse
15-05-2009, 22:20
Haha... Har en sån som Tobiaz ens nån båt som flyter längre än 4 timmar?
Men nu när du har lärt dig kan du ju skuta gäddorna . Du får låna min nya båt om du vill!

Ride on!

Kapten Haddock
31-05-2009, 21:33
Jocke bjuder även in danssugna att slå runt klackarna i danssalen han har investerat i. Durken kommer att vara nybonad av gäddslem så det glider bra i en stilla schottis ! Skål fiskebroder !

Tobiaz
01-06-2009, 19:18
He he de är nog de enda den plattfisken duger till!

Nu är de fan nära årets RIKTIGA julafton! Skål!

Jocke-Bosse
02-06-2009, 22:36
He he de är nog de enda den plattfisken duger till!

Nu är de fan nära årets RIKTIGA julafton! Skål!

Jo, jo... Vi får nog se vad jag som "plattfisk" duger till. Föresten! Måste jag lägga fram en extra motor till dig Tobiaz!?
För dem du har haft tidigare år har de visst varit one-way only på!

Tobiaz
03-06-2009, 00:01
Haha!

Va båten din jag kalla plattfisk! fast min är vel rätt flatbottnad den med...men de lät ju bra!

Jocke-Bosse
03-06-2009, 07:26
Haha!

Va båten din jag kalla plattfisk! fast min är vel rätt flatbottnad den med...men de lät ju bra!

Jaha! Du tänker så! "Du e ju föll för faan Skit föll"!:eek: